نصب و راه اندازی شبکه

شرکت پارسیان ، نصب و راه اندازی شبکه از پایه و همچنین رفع ایراد شبکه های کامپیوتری که از قبل طراحی شده اند را بصورت تخصصی و در چند مرحله اجرا مینماید .

نصب و راه اندازی شبکهنصب و راه اندازی شبکه از ابتدا 
متخصصین ما طی نشست هایی با کارفرما پس از نیازسنجی و اعلام درخواست ایشان برای بهره برداری از شبکه و همچنین نوع استفاده از تجهیزات شبکه اقدام به ثبت درخواست ها و موارد ذکر شده می نماید .
در ابتدا نوع فعالیت و ارتباط با بستر شبکه بررسی میشود . پس از بررسی نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری و تجهیزات ارتباطی ، ارتباطات تصویری مانند ویدئو کنفرانس ، ارتباطات صوتی مانند VOIP  ، ارتباطات مانند ایمیل و فکس ، کنترل سیستم های نظارتی مانند ضبط تصاویر از طریق نصب دوربین مداربسته و تمایل کارفرما نسبت به استفاده از پرتال یا اتوماسیون اداری اقدام به طراحی شبکه توسط مهندسین مجرب می نماییم .

 

 


نصب و راه اندازی شبکه

سپس به بررسی نوع بستر ارتباطی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی شبکه مناسب میپردازیم.در این مرحله مشخص میکنیم که میتوان از تجهیزات بیسیم یا کابلی با توجه به نیاز کارفرما که از قبل بررسی شده است استفاده کرد و لیست تمامی برندهای مورد تائید شرکت در قالب یک پیشنهاد به ایشان اعلام میشود و  بعد از تائید پیشنهاد یک پیش فاکتور در قالب (برند محصولات ، تعداد و نوع سرور ، کامپیوتر های مورد نیاز ، نرم افزارها ، تخمین هزینه ها و مدت اجرای پروژه به کارفرما اعلام میگردد .

 


ارتقاء شبکه هایی که از قبل راه اندازی شده اند

در ابتدا شبکه ای که از قبل راه اندازی شده است ، از نظر موارد ذیل بررسی و گزارش تهیه میگردد .

نوع بستر ارتباطی و تجهیزات مورد استفاده در شبکه های موجود

نوع ارتباط شعبه و یا شعبات در صورت موجود بودن

نوع کلاینت ها و ارتباط بین آنها

نوع و تعداد سرور ها و ارتباط بین آنها و کلاینت ها

سرویس های مورد استفاده بر روی شبکه موجود

نرم افزار های نصب شده بر روی سرور ها و کلاینت ها

نحوه پشتیبان گیری از فایل ها و تنظیمات شبکه

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ طباطبایی تماس بگیرید .