دوربین مداربسته سونی

دوربین مداربسته سونی

شرکت سونی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم الکترونیکی بوده که تولید علاوه بر تولید لوازم خانگی و اداری از ۷۰ سال پیش پا در عرصه ی تولید سیستمهای حفاظتی دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی و سیستمهای نظارت تصویری نموده و سعی کرده جزو تولید کنندگان برتر دنیا باقی بماند .دوربین مداربسته سونی علاوه بر داشتن ویژگی های معمولی و عادی محصولات دیگر کارخانجات ، به جنبه تنوع رنگ و زیبایی ظاهر نیز توجه نموده و با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی بیشترین محصولات تولیدی آن دوربین مداربسته سونی و   محصولات تحت شبکه  IP میباشد .
دوربین های سقفی دام  و دوربین مداربسته بولت در مدلهای مختلف و زیبا و با کیفیت بالا ، توانائیهایی مانند چرخش و زوم بالا دارند و در سایزهای مختلف کوچک و بزرگ تولید شده اند . کیفیت تصویر X فریم در ثانیه نشان از قدرت تصویر برداری یک دوربین مداربسته را  دارد مانند : ۳۰فریم در ثانیه و یا ۶۰ فریم در ثانیه که وجه تمایز انواع دوربینهای مختلف میباشد . قیمت فروش دوربین مداربسته سونی که یک تکنولوژی وارداتی است و به روز تغییر میکند میتوانید از ما بپرسید . کلیه محصولات شرکت سونی دارای گارانتی و علامت استاندارد بین المللی میباشد . برخی دیگر از محصولات جدید نیز خود دارای حافظه داخلی میباشد .
سنسورهای دوربین مداربسته سونی در کیفیت آن تاثیر گذار بوده تعداد آن در دوربین مداربسته حرفه ای و خانگی و فروشگاهی متفاوت است . بدنه های مقاوم به تغییرات جوی از دیگر نکاتی است که هنگام خرید نسبت به مکان قرار گیری دوربین مداربسته باید به آن توجه نمود . در غیر این صورت باید از باکس های محافظتی جهت پوشش دهی بهتر و محافظت بیشتر از سیستمهای حفاظتی دوربین مداربسته استفاده نمود تا از فرسایش زودهنگام دوربین مداربسته سونی پیشگیری کرد .
شرکت سونی خود تولید کننده لنزها و قطعات جانبی دوربین مداربسته و قطعات الکترونیکی  میباشد و به صورت جداگانه صادر مینماید .

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ،همچنین لیست قیمت دوربین مداربسته سونی را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دوربین مداربسته سونی در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .