دوربین مداربسته داهوا dahua

دوربین مداربسته داهوا dahua

برای اولین بار تقریبا از سال ۲۰۰۱ وارد عرصه ی بازار شد و دستگاه های ضبط صدا و تصویر با توانائیهای مختلف خود را همراه خود به بازار آورد .
امروزه انواع مختلف دوربین های مداربسته داهوا ، با قابلیت های مختلف در بازار وجود دارند . قابلیت هایی ضوری همچون امکان دید در شب تصاویر و قابلیت تشخیص حرکات ، وضوح تصویر بالا و کیفیت مناسب تصویربرداری توسط این دوربینها ، قابلیت ماندگاری در هوای شرجی و گرم و خشک و شرایط سخت و … همگی نشان از دانش بالای شرکت سازنده ی دوربین مداربسته داهوا dahua دارد .
دستگاه های ضبط صدا و تصویر با عناوین NVR , DVR  در کنار دوربین های مداربسته داهوا این سستم حفاظتی و امنیتی را کامل تر نموده و قابلیت آن با تعداد پورتهای ورودی و خروجی آن اندازه گیری میشود .دستگاه هائی با کانالهای بیشتر ورودی و خروجی مناسب ضبط تصاویر جهت تعداد دوربینهای بیشتر است و این امر را آسان تر مینماید ، در غیر این صورت باید اتعداد بیشتری دستگاه رکوردر برای ضبط و نگهداری تصاویر و صدای سیستمهای حفاظتی استفاده نمود که این امر باعث بوجود آمدن مشکلات جانبی همچون هزینه اضافی جهت خرید دستگاه های رکوردر جهت پوشش دهی کامل استفاده نمود . پس قیمت خرید دستگاه رکوردر داهوا نیز بنابر ایجاد آپشنهای مختلف تغییر خواهد نمود . دوربین مداربسته داهوا dahua
نسل های مختلف دوربین مداربسته رو به پیشرفت بوده و هر روز با تکنولوژی جدیدتری وارد بازار میشود . چنانکه دوربین مداربسته آنالوگ در ابتدا وارد شد ، سپس دوربینهای دیجیتال و تحت شبکه پا به عرصه ی ظهور گذاشتند . از دیگر مواردیکه بسیار مهم بوده و توجه زیادتری باید به آن نمود لنزهای دوربین مداربسته میباشد . که یکی از ارکان مهم در تصویر برداری است . که حداقل این امر برای دوربینها حد استاندارد آن بوده که تمامی محصولات تولیدی برند داهوا دارای گواهینامه ISO 9007  بوده و در دوربینهای پیشرفته تر خود درجه کیفیت و دید بهتر لنزها در نظر گرفته شده تا نیاز انواع مصرف کنندگان را برآورده کند و البته این در قیمت خرید دوربین مداربسته داهوا تاثیر گذار خواهد بود .

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ،همچنین لیست قیمت دوربین مداربسته سونی را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دوربین مداربسته داهوا dahua در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم . دوربین مداربسته داهوا dahua