دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مداربسته هایک ویژن

یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده ی تجهیزات حفاظتی و سیستمهای امنیتی شرکت هایک ویژن میباشد که به طور رسمی محصولات خود را به  حداقل ۱۰۰ کشور دنیا صادر مینماید . این شرکت دارای بیش از ۴۰۰۰ هزار کارمند در بخش تحقیق و توسعه علم تکنولوژی خود را در صدر دیگر رقبا نگه داشته و چیزی در حدود ۱۳۰۰۰نفر را در بازار کار مشغول نموده است . گستردگی محصولات وتنوع آن باعث شده ، برای با خبر شدن از اطلاعات جدید و تغییرات بسیاری که در قیمت ها و تولیدات این محصول میشود لازم است که فروشندگان ارتباط خود را با این شرکت از طریق فضای مجازی حفظ نمایند .
سیستمهای نظارت تصویری مانند دوربین مداربسته و دستگاه رکوردر ضبط صدا و تصویر و لوازم جانبی آن را تولید مینماید . شرکت هایک ویژن برنده بسیاری از جوایز کیفیت  بین المللی و فن آوری های مدرن بوده و با اقتدار در صدر دیگر شرکتها ایستاده است . دوربین مداربسته هایک ویژن
شرکت هایک ویژن تولید کننده دوربینهای نسل قدیم و جدید : آنالوگ و دیجیتال بوده و همواره محصولات خود را با تکنولوژی روز آپدیت مینماید .
علاوه بر دوربین مداربسته هایک ویژن از دیگر محصولات شرکت لوازم جانبی سیستمهای حفاظتی میباشد .

لوازم جانبی دوربین مداربسته هایک ویژن تولید شده توسط  شرکت هایک ویژن شامل : صفحه کلید ، لنز ، پایه ، آداپتور برق ، کاور دوربین و … میباشد .
انواع دوربینهای تولیدی این شرکت شامل : دوربین های اسپید دام ، دوربین آنالوگ hd ، دستگاه های ضبط صدا و تصویر دوربین مداربسته دیجیتال دی وی آر DVR و دستگاه ضبط تحت شبکه ان وی آر NVR  و دستگاه های ضبط ترکیبی میباشد . انتقال تصویر با کبفیت یکی از افتخارات شرکت هایک ویژن است اما باید به نویز ها و روشهای برطرف کردن آن توجه داشت تا تصویر بهتری برای شما عزیزان به نمایش گذارده شود .
از خصوصیات دوربین مداربسته هایک ویژن : دید در شب ، تحت شبکه بودن و و داشتن حافظه جانبی در دوربین مداربسته مبیباشد . که البته به تازگی ذکر شده این سیستمها قادر خواهند بود از لحن صدای مشتری حالات آرامش و عصبی بودن آنرا تشخیص دهند .
دیگر سیستمهای حفاظتی شامل : سیستم اعلام سرقت اماکن و منازل ، سیستم کنترل تردد و کارتهای رمز گذاری و رمز گشای تصاویر میباشد . شرکت ایمن ناظر پارسیان ضمن فروش دوربین های مداربسته و تجهیزات جانبی برای مشاوره در خرید شما را یاری نموده و افتخار مینماید در امر نصب کلیه سیستمهای حفاظتی برای شما عزیزان یاری گرتان باشد . انجام پروه های بزرگ نیز برای شهرستانها پذیرفته میشود . کافیست با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ مهندس سید احمد طباطبائی تماس حاصل نمائید .