دستگاه ضبط صدا و تصویر DVR

دستگاه ضبط صدا و تصویر DVR
DVR ذخيره کننده تصاوير سیستمهای حفاظتی بوده ، نمايش تصاوير بر روي تلويزيون ، مانيتور و دستگاههاي با ورودي HDMI را میسر میسازد . با ذخيره تصاوير بر روي هارد ، قابلیت بازپخش تصاوير ضبط شده و امکان انتقال تصوير و کنترل بر روي شبکه ، اينترنت ، شبکه داخلی موبايل و کامپيوتر وجود دارد .
قابليت اتصال موس و حافظه فلش به صورت  USBجهت کنترل و ذخيره تصاوير وجود داشته و  انواع دوربين گردان و کي پد مخصوص کنترل و چشمي و آلارم  ، به پورت RX232  یا پورت RXTX که به صورت پین مانند در پشت دی وی آر تعبیه میگردد . در بعضی از DVR ها خاصیت کنترل دوربینهای گردان بدون وصل کردن پورت خاصی همانند RXTX میتوان دوربینهای گردان یا  SPEED DOM  را کنترل کرد . که به این خاصیت UP TO CUAX  گفته میشود . معمولا در دی وی آر های ارزان قیمت این گزینه موجود نیست و در دی وی آرهای گرانقیمت و برندهای معتبر همانند برندهاییکه در سایت شرکت پارسیان مشاهده میفرمائید ، موجود است که البته در تمامی مدلها موجود نمیباشد .

کيفيت تصوير در دستگاه ضبط صدا و تصویر DVR
جهت نمايش تصاوير دوربين مداربسته توسط دستگاه DVR ، از نظر کيفيت به ۳ نوع تقسيم مي شود که به صورت زير ميباشد:
کيفيت تصوير  D1اندازه نمايش تصوير در اين حالت برابر است با ۵۷۶*۷۰۴ پيکسل  است .
کيفيت تصوير half کيفيت کمي پايين تر از D1. اندازه نمايش تصوير در اين حالت برابر است با ۲۸۸*۷۰۴ پيکسل میباشد .
کيفيت تصوير CIF کيفيت تصوير پايين با اندازه نمايش تصوير ۲۸۸*۳۵۲ پيکسل است .

شایان ذکر است تمامی این سه کیفیت تصویر مربوط به دستگاه های آنالوگ قدیمی بوده و در این دوره از زمان با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن کیفیت تصاویر دستگاه ها ، اصلا قابل قبول نبوده و جای خود را به کیفیت های بالاتری مانند  AHD , HD , FULL HD , 4K :داده اند . دستگاه های XVR و پنتا برید قابلیت اتصال به دوربین هایی با تکنولوژی آنالوگ AHD , HDCVI , HDTVI , FULL HD , IP  را دارا هستند .
برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ،همچنین لیست قیمت دوربین مداربسته سونی را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دوربین مداربسته سونی در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .