دوربین مداربسته اکسیس AXIS

دوربین مداربسته اکسیسAXIS

شرکت سازنده اکسیس AXIS در کشور سوئد میاشد . و همانند دیگر شرکتها به تولید :

دوربین مداربسته دام  و اسپید دام ، دوربین مداربسته باکس صنعتی ، دوربین مداربسته بالت  دوربین مداربسته حرارتی و ریگولار میباشند . اما نقطه قوت این شرکت تولید سیستمهای حفاظتی با قابلیت ضبط تصاویر پرسرعت و بسیار کم سرعت در شرایط آب و هوایی گرم و خشک و ابری و بارانی است . بله  این شرکت تولید کننده ی دوربین مداربسته هوشمند مخصوص جاده ، بزرگراه و خیابان های پر رفت و آمد است و بیشتر مصرف کنندگان این دوربین ها سازمان ترافیک و اداره راهنمائی و رانندگی میباشد . چون کوچکترین حرکتها را با دقت بالا تصویر برداری کرده و از دقت بالائی برخوردار است . نظارت دقیق مناطق ترافیکی با دوربین های محوری در حدود  موقعیت  زاویه  دید پانوراما از ۳۶۰ درجه  و دید زمین به آسمان ۱۳۵ درجه  ارائه مینماید .

آنها هر دو سرعت بالا و فوق العاده آهسته ، حرکات پانک و حرکت شیب را ارائه می دهند . که هر دوربینی قابلیت تمیز این موارد را ندارد . دوربین مداربسته اکسیس AXIS قابل اعتماد، قوی و مقاوم در برابر آب و هوا و نگهداری از راه دوراست و نصب آن آسان است .دوربین های موقعیت یابی ما به راحتی می توانند از راه های مختلفی استفاده کنند و شامل اسلات SFP برای اتصال به شبکه های مقرون به صرفه در فواصل طولانی می شوند . آنها هر دو رابط RJ45 و SFP شبکه را برای لینک شبکه بیفزایند . برای مثال : دوربین شبکه AXIS Q8685-E PTZ پاسخگوی، سرعت بالاست و برای نظارت بدون مانع و دور از دسترس برای مناطق بی نظیر در فضای باز مورد استفاده میشود .

دستگاه ضبط صدا و تصویر DVR و دستگاه ضبط صدا و تصویرNVR نیز از دیگر محصولات این شرکت میباشد .

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ، مشاوره و مقایسه تخصص ماست . همواره این را در نظر داشته باشید که با خرید دوربینهای ارزان قیمت کیفیت تصویر هنگام بازبینی تائید نشده و در شناخت تصاویر ممکن است با مشکل مواجه شوید پس با خرید دوربینهای ارزان قیمت و بی کیفیت امنیت مکان خود را به خطر نیندازید . همچنین لیست قیمت دوربین مداربسته اکسیس AXIS را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دوربین مداربسته اکسیس AXIS در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .