دستگاه ضبط صدا و تصویر NVR

دستگاه ضبط صدا و تصویر NVR

دستگاه های ضبط دوربین مداربسته انواع مختلفی دارد . قدیمی ترین آن DVR : Digital Video Recorder  ، سپس دستگاه ضبط دوربین های تحت شبکه را معرفی کرد که با نام تجاری NVR : Network Video Recorder شناخته شده است ، درحال حاضر رکوردرهای متفاوت با فرمت ضبطی متفاوت نسبت به سایر دستگاه ها دارا می باشند .رکوردرهای AHD: Analog High Definition پس از دوربین های آنالوگ به باازار آمدند  و دارای کانال های مختلفی ازجمله ۴ و ۸ و ۱۶ و ۳۲ میباشند . و اینکه در اوایل ورودش به بازار به جز خودش فقط از دوربین های آنالوگ و آی پی، پشتیبانی می کرد و با چیپست های مختلفی از جمله  GM ، Hisilicon . رکوردرهای AHD با قابللیت ساپورت کردن دوربین های Analog , AHD , IP ,  HDCVI , HDTVI تولید شدند .

رکوردرهای HCVR  که انحصارا برای کارخانه محبوب داهوا می باشد و در مدل های متنوعی و برای سلایق گوناگون و بودجه های مختلف تهیه شده است  .

رکوردرهای Turbo HD DVR که مختص کارخانه Hikvision می باشد و همانند سایر برندها و تکنولوژی ها دارای دستگاه های مختلفی برای دوربین های مختلف همچون ۱MP, 2MP می باشد .

  • نکته

از مهمترین معیارها در انتخاب یک رکوردر خوب می توان به رزولوشن ضبط که همان تعداد فریم بر ثانیه می باشد اشاره کرد، از آنجایی که هر دوربین به حد فریم معمول ۱۵ فریم احتیاج دارد تا بتواند تصویر مطلوب خود را در بازبینی هم به نمایش بگذارد شرکت ها به تولید ۲۵ فریم در حالت فول اچ دی ۱۰۸۰ تولید شده و سپس ۳۰ که ۱۲۸۰ فریم میباشد به بازار آمده است  پس DVR  ها با قیمت تجاری پائین مناسب برای دوربین های مگاپیکسلی نیستند ، لذا برای استفاده از دوربین های مگاپیکسلی و کنترل بیشتر روی دوربین ها ، لازم به ساختن دستگاهی به نام  NVR است . به معنای NET WORK VIDEO RECORDER  که اولین مشخصه این دستگاه ها با DVR  ها توانائی ضبط ۳۰ فریم بر ثانیه است ( فول فریم ) . لذا دستگاهی انتخاب شود که بالاترین رزولوشن تصویر را نسبت به آن دوربین دارا باشد.

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ،همچنین لیست قیمت دستگاه ضبط صدا و تصویر NVR را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دستگاه ضبط صدا و تصویر NVR در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته و دستگاه ضبط صدا و تصویر NVR را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .