انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل

انتقال تصویر دوربین مداربسته معمولا بروی دستگاه ضبط صدا و تصویر میباشد. دستگاهی با امکانات مختلف که نامهای مختلفی مانند : دستگاه: NVR, DVR,RECORDER, و … نامیده میشوند. اما زمانی که بخواهیم تصاویر دریافتی از دوربین مداربسته را بروی تجهیزاتی بجز دستگاه ضبط تصاویر ببینیم، انتقال تصویر دوربین مداربسته گفته میشود. که انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل یکی از آنها میباشد.
انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق یک شبکه داخلی و یا شبکه اینترنتی بین تجهیزات و دستگاه ضبط تصاویر صورت میگیرد. انتقال تصویر از طریق شبکه داخلی local نیازی به اتصال و انتقال از طریق اینترنت ندارد. با ایجاد شبکه ی سیمی یا بی سیم بین محل ضبط تصویر و محل تماشای تصاویر دوربین در شبکه ی داخلی، امکان انتقال تصویر وجود خواهد داشت.
انتقال تصویر دوربین مداربسته در شبکه بی سیم برای فواصل کم و زیر ۱۰۰ متر با استفاده از دستگاه وای فای قابل انتقال خواهد بود. اما برای انتقال تصاویر در فواصل بیشتر که به بیش از کیلومتر میرسد احتیاج به آنتن های رادیویی مانند نانو استیشن یا سیستم های شبکه اینترنت خواهد بود.
دستگاه های ضبط تصاویر ذکر شده حتما باید قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشد. سرور با قابلیت اتصال به شبکه، IP STATIC یا P2P و خط اینترنت پر سرعت فعال احتیاج است. شما توسط انواع تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر خواهید توانست تصاویر را براحتی دریافت نمایید.
پس از نصب تمامی مراحل شما قادر به دیدن و کنترل دستگاه ضبط تصاویر دوربین مداربسته خود از راه دور خواهید بود.
برای انتقال تصویر دوربین مداربسته روی موبایل علاوه بر تهیه تجهیزات ذکر شده شما نیاز به یک کارشناس خبره خواهید داشت که بتواند پیشرفته ترین نرم افزارهای انتقال تصویر را بروی لوازم تهیه شده نصب نماید و کار نصب شبکه، سیستم رادیویی و شبکه مخابراتی را بری شما فراهم نماید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *