دوربین مداربسته اکسیس

دوربین مداربسته اکسیس

دوربین مداربسته اکسیس

با محصولات اکسیس حرفی برای گفتن دارید

دوربین مداربسته اکسیس: این شرکت یکی از تولیدکنندگان برتر نرم افزار دوربین مداربسته ی اکسیس میباشد. جددترین دوربین خود را با قابلیت نمایش ۳۶۰ درجه ای فضای اطراف را داشته و به چشم ماهی معروف میباشد. این قابلیت برای مدیرانی که نیاز به داشتن تصاویر کامل و یک پارچه برای نظارت بهتر و دقیق تر بر فضای کاری و حراستی خود دارند بسیار حایز اهمیت است.

دوربین مداربسته اکسیس تولید یک شرکت معتبر سوئدی است که سیستمهای نظارتی و امنیتی خود را در سال ۱۹۸۴ تولید نمود. این شرکت اولین شرکت دوربین مداربسته اکسیس تحت شبکه میباشد که محصولات خود را به تمامی جهان عرضه نموده است. این دوربینها دارای توانایی تشخیص حرکت تشخیص صدا بوده و دارای انواع مختلفی میباشد.

دوربین مداربسته اکسیس دام، بولت، اسپید دام، دستگاه های ضبط و ذخیره سازی صدا و تصویر دوربین مداربسته به نام DVR- NVR- XVR و لوازم و تجهیزات جانبی همانند برد و قطعات یدکی دوربین مداربسته میباشد. دوربین های مداربسته ضد انفجار یکی دیگر از محصولات متمایز این شرکت میباشد.

دوربین های مداربسته اکسیس ماژولار از نسل دوربینهای بسیار نازک بوده که مناسب نصب برروی سطوح باریک بوده و توجه زیادی را به خود جلب نمی نماید. این دوربین هها به مینیاتوری یا دوربین مخفی نیز مشهور میباشند. ویژگی خاص این دوربینها امکان تشخیص قد افراد در تصاویر میباشد. تشخیص چهره ی واضح از خصوصیات برجسته ی این دوربینها میباشد.

دوربینهای اکسیس توانایی نصب در مکانهای روباز و فضای آزاد را نیز دارا هستند. و بدون افت کیفیت به ارائه ی تصویر می پردازند. دارای مقاومت در برابر آب باران و برف و گرد و خاک میباشند. دارای تکنولوژی دید در شب بوده و برای تصویر برداری در شب و روز مناسب هستند. دوربین های ماژولار دارای توانایی بزرگنمایی بوده و در دمای مختلف تصویر برداری مناسبی خواهند داشت.

این دوربین ها با مقاومت در برابر خرابکاری جزو بهترین و امن ترین دوربین های حاضر میباشند.