دوربین مداربسته IDIS

دوربین مداربسته IDIS

تا به حال با این سوال مواجه شده اید که : بهترین برند دوربین مداربسته کدامند ؟ یکی از موفق ترین شرکت ها در امر تولید و فروش سیستمهای حفاظتی دوربین مداربسته و تحهیزات جانبی آن ، شرکت IDIS  میباشد . این شرکت هرساله ۱۰ درصد از سود خود را به بخش تحقیق و توسعه ی خود اختصاص داده که این امر یکی از دلایل مهم موفقیت کسب و کار و تجارت شرکت IDIS  میباشد . این شرکت در کره ی جنوبی است . که تولیدات دستگاه رکوردر خودرا که چیزی در حدود ۱۷٫۰۰۰٫۰۰۰ عدد میباشد ، در سراسر دنیا ارائه نموده و جز پیشگامان این صتعت میباشد .

دکتر Y.D. کیم به عنوان مدیر عامل شرکت دوربین مداربسته IDIS مشغول به فعالیت میباشد .

از جمله خروجی های این شرکت : انواع دوربین مداربسته دیجیتال و IP , دستگاه ضبط صدا و تصویر , کیبرد کنترل دوربین مداربسته , نرم افزارهای نظارتی,  لوازم جانبی دوربین مداربسته میباشد . در شبکه های آنالوگ به علت بسته بودن این سیستم ما به راحتی قادر خواهیم بود تصاویر ضبط شده را تغییر دهیم و یا حتی قطع کنیم ، از دیگر خطرات دسترسی آسان به سیستمهای آنالوگ بوده که شخص خرابکار با نصب ویروس براحتی میتواند داده های شما را از بین ببرد . برای رفع این نقص شبکه های IP تولید شدند .

تولید عمده  دوربین مداربسته IDIS شرکت بر پایه محصولات (INTERNET PROTOCLO)  IP: میباشد . علت آن امنیت بالای محصولات آی پی بوده که با روتر و کاربر آن در شبکه های بزرگ و کوچک سازگاری بهتری دارد .

دوربین مداربسته IDIS در سال ۱۹۹۹ به عنوان یک شرکت فناوری مبتنی بر فناوری به عنوان یک شرکت ثبت شده در بورس اوراق بهادار KOSDAQ وارد شد. گواهینامه های ISO 9001/14001 را در سال ۲۰۰۶ را دریافت کرد دوربین مداربسته IDIS اولین شرکت در صنعت DVR است .

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ، مشاوره و مقایسه تخصص ماست . همواره این را در نظر داشته باشید که با خرید دوربینهای ارزان قیمت کیفیت تصویر هنگام بازبینی تائید نشده و در شناخت تصاویر ممکن است با مشکل مواجه شوید پس با خرید دوربینهای ارزان قیمت و بی کیفیت امنیت مکان خود را به خطر نیندازید . همچنین لیست قیمت دوربین مداربسته IDIS را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  نمایندگی رسمی دوربین مداربسته IDIS  در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .