دستگاه ضبط تصاویر

دستگاه ضبط تصاویر

وجود رکوردر ضبط صدا و تصویر همواره برای ضبط تصویر از دوربین مداربسته الزامیست . دستگاه های ضبط تصاویر دوربین آنالوگ به نام دی وی آر DVR نسل اولی است و

رکوردرهای AHD: Analog High Definition پس از دوربین های آنالوگ به باازار آمدند . کوردرهای AHD با قابلیت ساپورت کردن دوربین های Analog , AHD , IP , HDCVI , HDTVI تولید شدند . دستگاه ضبط دوربین های تحت شبکه با نام تجاری NVR : Network Video Recorder درگام بعدی برای دوربینهای آی پی یا همان تحت شبکه طراحی شده است . دستگاه های ضبط صدا و تصویر را معمولا از جنبه های مختلفی طبقه بندی می کنند از مهترین این جنبه ها تعداد کانال ها و پهنای باند ورودی دستگاه ضبط تصاویر میدانند .

کانالهای دستگاه رکوردر شامل : ۴ ، ۸ ، ۱۶ و ۳۲ میباشد یعنی یک دستگاه رکوردر NVR ویا DVR  چهار کاناله میتواند از ۴ دوربین پشتیبانی نماید . واضح است برای مراکزی که تعداد دوربین بالاتری نصب میشود با توجه به تعداد دوربین ها و مسافت آنها از یکدیگر باید نسبت به خرید دستگاه رکوردر مناسب اقدام نمود . تا هم هزینه خرید آن مقرون به صرفه باشد و  هم کارآیی مناسب را ارائه دهد .

پهنای باند ورودی و خروجی ، نویزها و عاملین ایجاد آن و روشهای از بین بردن آن ، تعداد هاردهای قابل پشتیبانی ، محاسبه ی مصرف باند و پهنای باند دوربین مداربسته ، نوع تجهیزات دوربین مداربسته وسایل جانبی از جمله کابل و سیم و فیش و سوئیچ و باطری همگی مواردی است که قبل از نصب سیستمهای حفاظتی و امنیتی دوربین مداربسته  نسبت به آنها باید آگاهی داشت و این نشان میدهد برای خرید و نصب سیستم حفاظتی به دانش روز و اطلاعات کافی نیازمندیم .

برای مشاوره ی خرید میتوانید با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ با ما تماس حاصل نمائید ، مشاوره و مقایسه تخصص ماست . همواره این را در نظر داشته باشید که با خرید دوربینهای ارزان قیمت لوازم و تجهیزات دوربین مداربسته بی کیفیت تصویر هنگام بازبینی تائید نشده و در شناخت تصاویر ممکن است با مشکل مواجه شوید پس با خرید دوربینهای ارزان قیمت و بی کیفیت امنیت مکان خود را به خطر نیندازید . همچنین لیست قیمت دستگاه ضبط تصاویر را از ما بخواهید . شرکت پارسیان  دستگاه ضبط تصاویر در تهران بوده ، با پیگیری و جوابگوئی به موقع آماده خدمت به شما عزیزان میباشد . همچنین بهترین دوربین مداربسته ها و دستگاه ضبط تصاویر را بنابر نیاز شما و شرایط مکان مورد نظر و بودجه تان برای شما پیشنهاد کرده و با بهترین کیفیت نصب نموده ، تصویری مناسب بروی دستگاه تلفن همراه و یا مانیتور و تلویزیون فراهم مینمائیم . از انتخاب ما برای خرید محصولات و مشاوره در خرید خود بسیار خرسندیم .