تجهیزات دوربین مداربسته

تجهیزات دوربین مداربسته

شرکت ایمن ناظر پارسیان اقدام به تامین تجهیزات و لوازم جانبی دوربین مداربسته با قیمت مناسب نموده است .

برای نصب سیستم های حفاظتی منازل ، شرکت ، فروشگاه ها و یا اماکن پر تردد ، غیر از دوربین و دستگاه رکوردر ، نیاز به خرید لوازم جانبی نیز داریم .

از جمله برای نصب هر دوربین ۲ عدد فیش BNC مورد نیاز میباشد ، میزان کابل کواکسیال مصرفی توسط کارشناس مشخص شده و بهتر است از جنس ۲ شیلد و ۱۴۸ رشته باشد که البته قیمت بالاتری نسبت به کابل های کم رشته تر و بدون شیلد دارد ولی در مدت زمان طولانی از افت بسیار کمی برخوردار است .

یکی دیگر از اقلام مورد نیاز و ضروری جهت نصب دوربین مدار بسته ، منبع تغذیه ( پاور ) میباشد که البته منبع تغذیه به ۲ صورت تکی و مرکزی ارائه میشود منظور از تکی بودن این است که برای هر دوربین ۱ پاور در نظر گرفته میشود که در این صورت نصب ۱ باکس فلزی یا پلاستیکی ( بسته به مکان نصب دوربین مداربسته ) الزامی است ، در نظر داشته باشید در صورتی که پاور را بصورت تکی نصب میکنید باید ۲۰ درصد از توان مصرفی دوربین بالاتر انتخاب شود که در این صورت در طولانی مدت پاور افت کمتری میکند در نتیجه دیرتر خراب میشود .

در مواقعی که از پاور مرکزی (منبع تغذیه سوئیچینگ ) برای کلیه دوربین ها استفاده میکنید به یاد داشته باشید که وات مصرفی کلیه دوربین ها در نظر گرفته + ۳۰درصد کرده و پاور خود را انتخاب کنید .

مورد بعدی که برای نصب دوربین مداربسته باید در نظر گرفت و اهمیت زیادی دارد انتخاب هارد دستگاه رکوردر است . بعضآ دیده شده که برای پایین آوردن هزینه از هارد های متفرقه ، بدون گارانتی و یا هارد سیستم های کامپیوتری استفاده شده است . این یک هشدار برای کارفرما است چرا که هارد مخصوص دستگاه رکوردر دوربین مداربسته از سرعت و توانایی ذخیره و پاک کردن بسیار بالاتری برخوردار است .

یکی از این هارد ها ( برند وسترن دیجیتال با رنگ بنفش ) است زیرا این قطعه از دور موتور ۷۲۰۰RPM برخوردار بوده و بسیار مناسب برای دستگاه های رکوردر است .

یکی دیگر از مواردی که در نصب دوربین مداربسته باید رعایت شود و نیز جزء لوازم جانبی محسوب میشود ( رک یونیت ) است که در بیشتر مواقع آن را نصب نمیکنند در حالی که برای امنیت دستگاه رکوردر و لوازم همراه الزامیست به این دلیل که با بودن رک در محل نصب دسترسی افراد غیر مجاز به دستگاه رکوردر قطع میشود ، در مواردی دیده شده که در هنگام سرقت دستگاه رکوردر هم مورد دزدی قرار گرفته به این خاطر که هوئیت سارقین مشخص نشود در صورتی که با نصب صحیح رک از این مورد جلوگیری میشود .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره  جهت قیمت لوازم جانبی دوربین مداربسته با ما تماس بگیرید .