نصب رادیو وایرلس

نصب رادیو وایرلس

نصب رادیو وایرلس

در دنیای پر از هیاهوی سرعت انتقال اطلاعات بدون شک مهمترین اصل ، داشتن ارتباط قوی ، بدون تاخیر و ایمن یکی از الزامات حفاظت اطلاعات میباشد . شرکت ایمن ناظر ناظر پارسیان در امر نصب رادیو وایرلس (نصب رادیو وای فای ، فروش آنتن رادیو وایرلس و تجهیرات رادیویی ) با توجه به اصول ایمنی و استاندارد های سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي فعالیت میکند .

رادیو وایرلس چیست ؟

رادیو وایرلس به طور خلاصه دستگاهی است که میتواند دیتاهای یک شبکه را به منظور ارتباط با دیگر شبکه ها به صورا امواج دربیاورد و از نقطه ای به نقطه ای ارسال یا دریافت کند ، در رادیو های موجود در بازار تمامآ به صورت یک جفت فروخته میشنود ، هر کدام از این رادیو های وایرلس یا به گفته عامیانه آنتن رادیویی میتوانند به صورت یک اکسس پوینت عمل کند . اکثر مردم بر این گمان هستند که برای استفاده از رادیو های وایرلس باید از دکل مهاری یا دکل مخابراتی استفاده کرد در صورتی که اینگونه نیست برای کارکرد آنتن رادیویی وایرلس فقط دید در مبدا و مقصد مهم است .

هزینه نصب و راه اندازی انواع رادیو وایرلس ( بیسیم ) : قیمت نصب آنتن و رادیو تا ارتفاع ۳۰ متر  ۱۵۰ هزار تومان میباشد .

قیمت ذکر شده شامل نصب رادیو وایرلس بر روی دکل (تا ارتفاع ۳۰ متر ) و همچنین کانفیگ رادیو وایرلس میباشد .

برای دریافت مناسب ترین  قیمت رادیو وایرلس و انواع تجهیزات رادیویی با ما تماس بگیرید .

شرکت پارسیان با کادر مجرب و تحصیل کرده در رشته های مرتبط فناوری اطلاعات اماده اعزام نیرو جهت نصب و راه اندازی انواع شبکه های رادیویی به اقصی نقاط میهن عزیزمان (تهران ، اصفهان ، مشهد ، خوزستان ، شیراز ، آذربایجان و سایر استان ها ) میباشد .

لازم به ذکر است که انواع خدمات اجرایی توسط شرکت پارسیان دارای پشتیبانی فنی به صورت تمام وقت با توجه به زمان درج شده در قرارداد میباشد .

جهت مشاوره با شماره ۰۹۱۲۸۹۳۴۲۴۰ طباطبایی تماس بگیرید .